קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות9
ציון בריאות0
מגזין

סלסה עגבניות קלויה ורוטב קרם אננס מתוק

סלסה עגבניות קלויה ורוטב קרם אננס מתוק
קלוי עגבניות סלסן ורוטב קרם אננס מתוק עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-9 מנות. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 11 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לך אננס, מיונז, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 14%. נסו רוטב שמנת אננס פלפל מתוק Bennigan, פלחי בטטה קלויים עם רוטב טבילת יוגורט, ו לחם איטלקי (Grissini) עם רוטב עגבניות קלוי איטי (ללא גלוטן ,Paleo, טבעוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים את המיונז, סלסה, אננס, 2 כפות של מיץ אננס שמורות, וסוכר יחד בקערת ערבוב עם מערבל יד חשמלי על בינוני עד מעורבב היטב, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2
צ ' יל במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוזה נוצץ Bellissima. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.