קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סרטנים עם פנים פתוחים נמסים

סרטנים עם פנים פתוחים נמסים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את נמס הסרטנים עם פנים פתוחות. מנה אחת מכילה 414 קלוריות , 19 גרם חלבון ו -25 גרם שומן . מתכון pescatarian זה מגיש 4 . אם יש לכם בשר סרטנים, פלפל, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 43% , וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: הודו פתוח נמס , פטי סנט פטי עם פנים פתוחות ונמס הודו פתוח .

הוראות

1
קולים מאפינס אנגלי 4-6 אינץ' מהאש במשך 2-3 דקות או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
מאפין אנגלימאפין אנגלי
2
בקערה גדולה מערבבים את המיונז, מיץ הלימון, הפלפל והטרגון; מערבבים סרטן.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
טרגוןטרגון
פלפלפלפל
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קופסאות עוגיות ופל פריכות חמאה (מומלץ: ז'ול דסטרופר)קופסאות עוגיות ופל פריכות חמאה (מומלץ: ז'ול דסטרופר)
3
מורחים על כל חצי מאפין; מפזרים גבינת צ'דר. מבשלים 2-3 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מורחיםמורחים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו הם בחירה מצוינת עבור סרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. השרדונה של אלזה ביאנקי עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
אלזה ביאנצ'י שרדונה
אלזה ביאנצ'י שרדונה
יש ניחוחות בהירים, בינוניים-עזים של לימון-דבש, אפרסקים ופירות טרופיים, מה שהופך את היין הזה לאטרקטיבי מיד. כניסה רכה ופריכות מהנה משלבים הנאה כאחד כאפריטיף והן כמלווה מושלם למנות קלילות יותר.