קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

עוגות סרטנים קלאסיות

עוגות סרטנים קלאסיות
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, עוגות סרטנים קלאסיות עשויות להיות מתכון מרהיב ללא חלב ופסקטרי שכדאי לנסות. תמורת 1.58$ למנה , תקבלו מנה של 8. מנה אחת מכילה 339 קלוריות , 15 גרם חלבון ו -22 גרם שומן . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לך לימון אופציונלי, רוטב ווסטרשייר, חרדל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 44% . עוגות סרטנים קלאסיות , עוגות סרטנים קלאסיות ועוגות סרטנים קלאסיות של מרילנד דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הסרטן, פירורי הלחם, הביצה, המיונז, הירקות והתבלינים. מעצבים לשמונה קציצות. קולים קציצות או מבשלים במחבת בשמן במשך 4 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
סרטןסרטן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם לימון אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון

מרכיבים

2166 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכיםפירורי לחם רכים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים משומר, סחוט, פתית והסחוס הוסרבשר סרטנים משומר, סחוט, פתית והסחוס הוסר50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כל סלרי קצוץ, פלפל ירוק ובצלכל סלרי קצוץ, פלפל ירוק ובצל1ביצה, הוכהביצה, הוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1פרוסהלימון אופציונלילימון אופציונלי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,חרדל מוכןחרדל מוכן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי עבור סרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. שרדונה במהדורה מוגבלת של סקייטר גירל עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
סקייטר גירל שרדונה במהדורה מוגבלת
סקייטר גירל שרדונה במהדורה מוגבלת
גוון זהוב בהיר מופיע כאשר ניחוחות של גרידת לימון מאייר, חמאת שמנת מתוקה, רמזים של גבינת פרמזן, תפוח זהוב ופרחים צהובים פוגשים את הטעם. גוף מלא קטיפתי עם טעמים של אגס בארטלט ואפרסק ג'ורג'יה מוביל לסיומת מעוררת תיאבון ותוססת.