קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות26
ציון בריאות0
מגזין

עוגות קטיפה אדומות ורזות

עוגות קטיפה אדומות ורזות
עוגות קטיפה אדומות ורזות עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 26 מנות. עם 102 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 666 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אנשים רבים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. אם יש לכם ביצה, צבע מאכל, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגות קטיפה אדומות דקות, רול עוגת קטיפה אדומה, ו עוגות קטיפה אדומות עם ציפוי שוקולד לבן {שבוע קטיפה אדום} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
קו קופסאות קאפקייקס עם פשתן. בקערת ערבוב גדולה, מערבבים יחד קמחים, מלח, קקאו ואבקת אפייה. בקערה גדולה אחרת לנצח סוכר, רסק תפוחים וחמאה. מקציפים ביצים ווניל. בקערה נפרדת לערבב סודה לשתייה וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי מהמרכיבים היבשים לתערובת הביצים, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים חלב חמאה, צבע מאכל אדום ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את שאר החומרים היבשים ומקפלים בחומץ ובסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים ספינות cupcake מוכן 3/4 של הדרך.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים 20-25 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס יוצא נקי. מגניב, ואז כפור עם ציפוי גבינת שמנת דל שומן. מכינה 26 קאפקייקס.גבינת שמנת דלת שומן כפור8 עוז 1/3 שומן פילדלפיה שמנת Cheese1 כוס אבקת סוכר 1 כפית וניל חלץ
מרכיבים שתצטרך
8
היכו יחד גבינת שמנת, אבקת סוכר ווניל עד חלקה.הדפס את זה4 PP 4 SP
מרכיבים שתצטרך
9
אפוי לחמים ועוגות קינוח יום האם בראנץ מתכונים ליום האהבה Recipesposted פברואר 11, 2010 על ידי Gina116 תגובות

מרכיבים