קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות תפוחי אדמה הודיות (Aloo Tikki) עם יוגורט כוסברה צ'אטני

עוגות תפוחי אדמה הודיות (Aloo Tikki) עם יוגורט כוסברה צ'אטני
עוגות תפוחי אדמה הודיות (Aloo Tikki) עם יוגורט כוסברה Chutney עשויים להיות התוספת שחיפשתם. והוא מספק כ 4 מנות . מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לך בצל ירוק, שמן, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו aloo tikki burger, north indian style aloo tikki burger, אוכל הודי ברחוב: Aloo Tikki, ו Aloo Tikki Burger / איך להכין המבורגר aloo tikki בבית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים והיקב Illahe Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.