קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות72
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שיבולת שועל שוקולד דובדבן

עוגיות שיבולת שועל שוקולד דובדבן
עוגיות שיבולת שועל שוקולד דובדבן יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 72 מנות עם 75 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. 60 אנשים התרשמו מתכון זה. אם יש לכם שוקולד צ'יפס, קינמון טחון, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 10%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון עוגיות שיבולת שועל דובדבן שוקולד, שוקולד דובדבן שקדים עוגיות שיבולת שועל, ו עוגיות שוקולד לבן דובדבן שיבולת שועל.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 זָהוּב. בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר חום עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. מקציפים ביצים וניל. בקערה אחרת מקציפים קמח, קינמון, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח; מקציפים בהדרגה לתערובת מוקרמת. מערבבים שיבולת שועל, דובדבנים ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
דובדבניםדובדבנים
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
זרוק על ידי כפות 2 ב. בנפרד על גבי ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים 9-11 דקות או עד שהקצוות מזהיבים. מגניב על מחבתות 1 דקה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר למתלים לצינון.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיות שיבולת שועל עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "