קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

עוגיות תות

עוגיות תות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל Shortcakes תות. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. גשו לסופר וקנו מלח, חומץ בלסמי, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: עוגיות תות, עוגיות תות, ו עוגיות תות.

הוראות

1
מחממים התנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את הקמח, מלח, אבקת אפייה, ו 3 כפות של הסוכר בקערה. מגררים את החמאה למרכיבים יבשים אלה ולהשתמש בקצות האצבעות שלך כדי לסיים מתפורר החמאה לתוך הקמח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לטאטא את הביצה לתוך השמנת, ויוצקים לתוך תערובת הקמח קצת בכל פעם, באמצעות מזלג לערבב. ייתכן שלא צריך את כל השמנת ביצית כדי להפוך את הבצק לבוא יחד, אז ללכת בזהירות.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
להפוך את הבצק החוצה על משטח מקומח קלות, לגלגל בעדינות לעובי של אינץ ' בערך. טובלים את חותך בקמח לחתוך כמה סיבובים שאתה יכול. לעבוד את השאריות בחזרה לתוך בצק, מחדש רול ולסיים חיתוך אתה צריך לקבל 8 בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
5
מניחים את הקצרים על 1 אינץ ' בנפרד על תבנית האפייה, מברשת את צמרות עם ביצה לבן, ומפזרים אותם עם 2 כפות הנותרים של סוכר. אם זה עוזר עם שאר הבישול שלך, או החיים באופן כללי, אתה יכול לכסות ולקרר אותם עכשיו עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים במשך 1015 דקות, עד חום זהוב, ולתת להם להתקרר לזמן קצר על מתלה חוט. בינתיים, לרסק חצי התותים עם כפית של סוכר וטיפות כמה חומץ בלסמי אם שימוש, ו חצי או רבע התותים הנותרים, בהתאם לגודלם. מקציפים את השמנת הכבדה, אם אתה משתמש.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
תותיםתותים
שמנת כבדהשמנת כבדה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
יש לאכול את הקצרים בעודם חמים, אז לפצל כל אחד על פני האמצע ולכסות בכפית של תערובת התות הכתוש, כמה תותים חצויים או לרבעים, ולאחר מכן לגרוף קצת קצפת או קרם פראש על גבי, ולהגדיר את החלק העליון בחזרה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
תותיםתותים
8
מאמר var
9
Type_27_data = {};
10
מאמר
11
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;