קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת לטאה

עוגת דלעת לטאה
עוגת דלעת לטאה עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 967 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה מושלם עבור חג ההודיה. גשו לסופר וקנו ציפוי מוקצף, ציפוי קרקר, קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מרגריטות לטאה מנוקדות, דלעת פאי מתובל זרעי דלעת, ו מאפינס פאי דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים 1/4 כוס קרמל ציפוי לתוך קרום; מפזרים 1/2 כוס אגוזים. מקציפים חלב, תערובות פודינג יבש, דלעת ותבלינים עם מקציף עד מעורבב. מערבבים ב 1 1/2 כוסות ציפוי מוקצף; להפיץ תערובת לתוך הקרום. מקררים לפחות שעה. לפני ההגשה, להפיץ עוגה עם שאריות ציפוי מוקצף, טפטוף עם ציפוי קרמל שנותר ומפזרים פקאנים הנותרים אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
מים רגיליםמים רגילים
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
חטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטניםחטיפי ממתקים מכוסים בשוקולד חמאת בוטנים
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות ברון Ricasoli Castello di Brolio קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.