קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות90
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת חג הפסחא Simnel

עוגת חג הפסחא Simnel
עוגת חג הפסחא Simnel עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %82 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 121 גרם חלבון 329 גרם של שומן, וסך הכל 7355 קלוריות. אם יש לך מרציפן באיכות הטובה ביותר, ריבת משמש, תבלין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 66%. מתכונים דומים: עוגת Simnel, עוגת Simnel, ו עוגת זנגביל simnel עם פרחים באביב.

הוראות

1
יומיים לפני שאתה מתכוון לעשות את העוגה במקום סולטנים, דומדמניות ומערבבים לקלף בקערה עם מיץ לימון, ברנדי ומיץ תפוזים, לערבב אותו היטב ולהשאיר בצד אחד עבור הפרי כדי לספוג את הנוזל. זה יהיה לייצר עוגת moister הרבה כאשר אפוי, אבל ניתן להשמיט.
מרכיבים שתצטרך
2
מראש לחמם את התנור ל 150c / גז
3
קו הבסיס ואת הצדדים של פח עגול עמוק 20cm עם נייר סיליקון.
מרכיבים שתצטרך
4
מדוד את שאר מרכיבי העוגה עם הפרי והכה היטב עד מעורבב היטב. שים חצי מתערובת זו בתחתית פח העוגה ורמה אותו כך שהוא שטוח ככל האפשר. מחלקים את המרציפן לשלושה חלקים שווים ומוציאים חתיכה אחת לתוך מעגל בקוטר 20 ס " מ, ומניחים אותו על החלק העליון של תערובת העוגה. כפית בעדינות על שאר התערובת, פילוס פני השטח שוב.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך כ 2 שעות עד חום, עלה היטב המשרד לגעת. אפשר להתקרר במשך 15 דקות ולאחר מכן להתברר מגניב על מתלה תיל.
6
כאשר העוגה הוא מגניב, לחמם את ריבת משמש בסיר קטן לצחצח את החלק העליון של העוגה עם זה.
מרכיבים שתצטרך
7
מרדדים מחצית מרציפן הנותרים לגודל של החלק העליון של העוגה. לחץ עליו בחוזקה ולדחוף את הקצוות למטה עם האגודל כדי crimp אותו סביב הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
8
מגלגלים את שאר המרציפן לאחד עשר כדורים כדי לייצג את השליחים, בלי יהודה איש קריות.
מרכיבים שתצטרך
9
מברישים את החלק העליון של המרציפן עם הביצה המוכה ומניחים את הכדורים באופן שווה סביב החלק החיצוני, מברישים את צמרות הכדורים גם כן.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים את כל העוגה מתחת לגריל חם עד המרציפן הופך צבע זהוב בהיר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "