קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

עוגת חג ספייס

עוגת חג ספייס
עוגת חג התבלינים עשויה להיות רק הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 72 גרם של שומן, וסך הכל 1417 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אגוז מוסקט טחון, ציפורן טחון, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: עוגיות החג של רון, עוגת גבינה בנוסח החג, ו פנקייק תבלין החג.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F. חמאה וקמח שלושה 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערת ערבוב קטנה לטאטא יחד קמח עוגה, אבקת אפייה, סודה לשתיה, אגוז מוסקט הקרקע, קינמון טחון, זנגביל טחון וציפורן קרקע.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
סודה לשתייהסודה לשתייה
ציפורן קרקעציפורן קרקע
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח עוגהקמח עוגה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
4
קרם חמאה, סוכר ומלח עד אור ורך עם מיקסר חשמלי. לנצח את הביצים, 1 בכל פעם, להכות היטב לאחר כל תוספת. לנצח את החומרים היבשים ואת החמאה לסירוגין מתחיל ומסתיים עם יבש.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
5
כאשר הבלילה מעורבבת היטב חלקה, לחלק אותו בין 3 מחבתות עוגה מוכנות ואופים כ 25 דקות או עד קיסם מוכנס לתוך מרכז העוגות לצאת נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
תן מגניב במחבת במשך 10 דקות ואז להתברר מגניב לחלוטין. אם שכבות העוגה יש כיפה קצת במהלך תהליך האפייה, לחתוך את צמרות עם סכין משונן ארוך כך שהם שטוחים ואפילו.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
מחבתמחבת
7
מניחים את השכבה הראשונה, לחתוך את הצד למטה, על מעמד עוגה או צלחת הגשה. כף על 3/4 כוס חמאה שמנת על מרכז העוגה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
8
מורחים אותו כמעט עד הקצוות מאוד עם מרית אופסט. חזור עם 2 השכבות הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
9
מקשטים את החלק העליון של העוגה עם אגוזים קצוצים דק ואבקת קקאו.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
אגוזיםאגוזים
10
מקציפים את החמאה, מקצרים ומלח יחד עד שמנת עם מיקסר חשמלי.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
11
מוסיפים חצי מסוכר הממתקים ומכים עד אור ורך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
12
שלב את תמצית וניל שמנת כבדה. בהדרגה להכות את הסוכר הנותרים ממתקים לסירוגין עם תערובת שמנת עד שהוא כל משולב ואת הציפוי הוא קל מאוד רך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תמצית ונילתמצית וניל
קרםקרם
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2מקלותחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה8ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת קקאו, לקישוטאבקת קקאו, לקישוט1בצל צהוב בינוני, קצוץסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4ביציםביצים11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)8ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזים קצוצים דק, לקישוטאגוזים קצוצים דק, לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס