קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחתונה
מגזין

עוגת חתונה איטלקית

עוגת חתונה איטלקית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל עוגת חתונה איטלקית. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1563 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 87 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג החתונה שלך. אם יש לך סוכר, מלח, חלמונים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 35%. נסו עוגת חתונה איטלקית, עוגת חתונה Vanillan איטלקית קרם חמאה, ו מרק חתונה איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן וקמח שלושה 8 מחבתות אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מערבבים את חלב החמאה, סודה לשתייה ומלח. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
בקערה גדולה, שמנת יחד את קיצור, מרגרינה וסוכר עד אור ורך. הכה את החלמונים ביצה אחד בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים 1 כפית וניל תמצית שקדים. הכה בתערובת החמאה לסירוגין עם הקמח, ערבוב רק עד incorporated. בקערה נפרדת, להכות את החלבונים ביצה עד שהם יוצרים פסגות נוקשות. מקפלים בעדינות את החלבונים לתוך הבלילה. מערבבים באננס, קוקוס ו 1 כוס פקאן.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
זנים של פטריותזנים של פטריות
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
יוצקים את הבלילה באופן שווה לתוך מחבתות מוכנות.
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 35 דקות, או עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז העוגה יוצא נקי. אפשר שכבות עוגה להתקרר 10 דקות מחבתות, ואז להפוך על מדפים חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6
כדי להפוך את הציפוי: שמנת יחד את החמאה, גבינת שמנת וסוכר ממתקים עד מעורבב. מערבבים 2 כפיות וניל 1 כוס פקאן. אם ציפוי נוקשה מדי כדי להפיץ, מערבבים בחלב כפית בכל פעם עד שהוא מגיע עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך5תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה5חלמוניםחלמונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס מרוסק מרוסקאננס מרוסק מרוסק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.