קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים

עוגת שכבות מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים
עוגת שכבות מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 489 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, סוכר, סודה לשתייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עוגת שכבות דלעת מתובלת עם ציפוי גבינת שמנת, עוגת שכבות אוכמניות ותפוז עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגת דלעת עם ארבע שכבות עם ציפוי גבינת שמנת תפוזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. חמאה שלוש מחבתות עוגה בקוטר 9 אינץ'. שורה תחתונה של מחבתות עם נייר שעווה. חמאה ומחבתות קמח; לנצל את עודף קמח. לנפות הראשון 8 מרכיבים לתוך קערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח סוכר, חמאה קליפת תפוז בקערה גדולה עד רכות. הכה בביצים 1 בכל פעם. מערבבים תערובת קמח לתוך תערובת חמאה לסירוגין עם שמנת חמוצה וחלב. מחלקים את הבלילה בין מחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים עוגות עד tester מוכנס למרכז יוצא נקי, על 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
העברת מחבתות מתלים מגניב 10 דקות. להפוך עוגות החוצה על מדפים מגניב לחלוטין. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. לאחסן אטום בטמפרטורת החדר.)
4
מניחים שכבת עוגה 1 על מגש.
5
מורחים 2/3 כוס ציפוי מעל. למעלה עם שכבת העוגה השנייה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
6
מורחים 2/3 כוס ציפוי מעל. למעלה עם שכבת עוגה שלישית. מכסים את החלק העליון ואת הצדדים של עוגה עם הנותרים ציפוי. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי עם כיפת עוגה ולאחסן בטמפרטורת החדר.)
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים