קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגת תותים קפואה

עוגת תותים קפואה
פאי תות קפוא דורש כ 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 24 מנות עם 199 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מושלם עבור יום האם. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, קרום קרקר גרהם, תותים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 22%, וזה לא כל כך סופר. נסו פאי מרגריטה תות קפוא, עוגת לימונדה תות קפואה, ו פאי מרגריטה תות קפוא עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה מקציפים גבינת שמנת לתערובת אחידה. מקציפים בהדרגה תרכיז לימונדה. מחית פירות יער; מוסיפים לתערובת גבינת שמנת ומערבבים היטב. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. כפית לתוך קרום.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה חלקיתרכז לימונדה חלקית
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להקפיא עד המשרד.
3
מוציאים מהמקפיא 10-15 דקות לפני ההגשה.
4
מקשטים בתותים ותוספת מוקצפת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, קציר מאוחר ריזלינג ולמברוסקו דולצ ' ה הם הבחירות המובילות שלי לפאי. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.