קושימומחה
מוכן ב25 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

עוף אידיוט בגריל עם סלסת כוסברה מנגו

עוף אידיוט בגריל עם סלסת כוסברה מנגו
עוף אידיוט בגריל עם סלסה כוסברה מנגו יכול להיות רק מרכז אמריקה מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 529 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 34 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, בצל, פלפל מצנפת סקוטש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. הציון הזה מוצק. נסו עוף אידיוט בגריל עם סלסת כוסברה מנגו, שרימפס אידיוט עם בצל בגריל, אבוקדו, סלסה מנגו, ו צלעות חזיר ג'מייקניות בגריל עם סלסת מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
טוחנים את כל המרכיבים, למעט העוף, במעבד מזון עד שהם כמעט חלקים. פירס את העוף במזלג כדי ליצור חורים זעירים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מניחים את העוף בתבנית אפייה רדודה גדולה ומשפשפים את המרינדה לתוך העוף. מכסים ומכניסים למקרר למשך 24 עד 48 שעות, תלוי עד כמה אתם רוצים שהטעם יהיה עז. מחממים גריל. צולים עוף מכל צד במשך 5 עד 6 דקות או עד שהוא מבושל.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל
3
שלב את כל החומרים בקערה בינונית והניח לשבת 30 דקות בטמפרטורת החדר.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה8ירכיים עוף, עור על, עצם בירכיים עוף, עור על, עצם ב8מקלות תיפוף, עור עלמקלות תיפוף, עור על2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד2(חוֹרֶף)קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים4ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהצבוט ציפורן קרקעצבוט ציפורן קרקע11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף3מנגו בשל, קלופים חתוכים לקוביותמנגו בשל, קלופים חתוכים לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי3(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3בצל ירוק, קצוץ גסבצל ירוק, קצוץ גס2פלפל מצנפת סקוטש, גזע וזרעים הוסרופלפל מצנפת סקוטש, גזע וזרעים הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1גדולבצל צהוב, קצוץ גסבצל צהוב, קצוץ גס

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

גוורצטרמינר, פינו גריס וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לקריביים. אתה רוצה לבחור יינות עם קצת מתיקות כאשר מתמודדים עם מנות קריביות מתובל. מגישים את היינות האלה צוננים כך שהם מרעננים עוד יותר.
הערות פרחוניות קלאסיות מובילות לגווטרצטרמינר נקי ונקי המאזן את טעמי הפירות והתבלינים העסיסיים שלו בחומציות חדה. מושלם עם ארוחות חריפות יותר.
הערות פרחוניות קלאסיות מובילות לגווטרצטרמינר נקי ונקי המאזן את טעמי הפירות והתבלינים העסיסיים שלו בחומציות חדה. מושלם עם ארוחות חריפות יותר.
Classic floral notes lead into a clean and pure Gewürztraminer that balances its luscious fruit and spice flavors with crisp acidity. Perfect with spicier meals.