קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

עוף אידיוט עם פסטה ואפונה

עוף אידיוט עם פסטה ואפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף אידיוט עם פסטן ואפונה. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 52 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 830 קלוריות. אם יש לך שמן זית, קרם שולחן, קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו של מרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות מתכונים דומים: עוף אידיוט עם אורז ואפונה, פסטה עוף אידיוט הקאריביים, ו סלט עוף ופסטה האיים הקריביים.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. היינץ Eifel שיין Gewurztraminer עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
המתיקות של Gewürztraminer עשויה לקזז את התבלין במטבח האסייתי. זה הולך טוב עם גבינה, בשר, שומן (שמנוני) משחק פראי. סלמון מעושן הוא התאמה טובה במיוחד.טבעוני