קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

עוף מהיר ג'מבליה

עוף מהיר ג'מבליה
Jambalaya עוף מהיר יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 82 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 40 מנות. אם יש לך בייקון אוסקר מאייר, מים, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו Jambalaya מהיר, Jambalaya מהיר, ו Jambalaya מהיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת גדולה עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים ירקות; מבשלים 3 עד 5 דקות או עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3
מוסיפים את שאר החומרים; מערבבים. מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים על אש נמוכה 12 עד 14 דקות. או עד אורז מבושל, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות ג ' ויס כרמים אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
ג ' ויס כרמים אלברינו
ג ' ויס כרמים אלברינו
Albariño בסגנון ספרדי מרענן וחזק עם ארומטיקה heighten וחומציות עסיסית. פריך ומרענן עם תפוח ירוק טרט, אפרסק לבן ופירות הדר פיקנטי, יחד עם לחמניות רטובות, בור משמש ופה מלוחים השקיה מה שהופך את לגישת הקיץ נהדר.