קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

פאייה ירקות

פאייה ירקות
מתכון ירקות Paellan מוכן בערך 1 שעה ו -30 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 429 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ארטישוק תינוק, שעועית ירוקה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פאייה ירקות, פאייה ירקות, ו פאייה ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 450 מעלות. ליבה את העגבניות, לחתוך טריזים ומניחים בקערה בינונית; העונה עם מלח, טפטוף עם קצת שמן זית ולזרוק. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
חום 1/4 כוס שמן זית במחבת ovenproof 12 אינץ ' או מחבת פאייה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל, שום, פפריקה, קאיין וזעפרן ומתבלים במלח. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד הבצל מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
זעפרןזעפרן
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
4
מוסיף את הפרוסות שומר ומבשלים עד השחמה קלה בצד אחד, על 5 דקות. להעיף את השומר ולהוסיף ארטישוק התינוק וחציל למחבת; לבשל עד רך מעט, על 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוק התינוקארטישוק התינוק
חצילחציל
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הפטריות ומבשלים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
6
יוצקים את היין ומבשלים עד מופחת על ידי כשליש. מערבבים את האורז ו 1 3/4 כפיות מלח; להוסיף רק מספיק מים כדי לכסות את האורז לחלוטין, 2 1/2 עד 3 כוסות. להגדיל את החום גבוה ומרתיחים במשך 2 עד 3 דקות. פזר את שעועית ירוקה ו 2 כפות צלפים על האורז.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
צלפיםצלפים
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ייןיין
7
הסר את המחבת מהחום ולסדר את העגבניות על גבי; לטפטף עם כל מיצי עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מעבירים את הפאייה לתנור ואופים, ללא הפרעה, במשך 20 דקות. לפזר את 2 כפות הנותרים צלפים ואת פלפלים פיקילו מעל פאייה. כבה את התנור אך השאר את הפאייה בפנים כדי להמשיך לבשל עד שהאורז יהיה רך, 15 עד 20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל פיקילופלפל פיקילו
צלפיםצלפים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מקשטים עם פטרוזיליה, אם תרצה
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
10
צילום: יונהי קים

מרכיבים

8ארטישוק לתינוק, גזוז וחצי (ראה הערה של קוק)ארטישוק לתינוק, גזוז וחצי (ראה הערה של קוק)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדולשומר הנורה, לחתוך 8 טריזיםשומר הנורה, לחתוך 8 טריזים3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1גדולחציל יפני, לחתוך לחתיכות 2 אינץחציל יפני, לחתוך לחתיכות 2 אינץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוף1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpiquillo או פלפלים אדומים קלויים, לחתוך לרצועותpiquillo או פלפלים אדומים קלויים, לחתוך לרצועות11 קילו קישואים,חוטי זעפרןחוטי זעפרן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, נבעופטריות שיטאקה, נבעו5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז פאייה קצר גרעיניםאורז פאייה קצר גרעינים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה או שעועית ירוקה, חצויה אם גדולהשעועית ירוקה או שעועית ירוקה, חצויה אם גדולה8גפן-עגבניות שזיף בשלותגפן-עגבניות שזיף בשלות