קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

פאנץ' ברי רום

פאנץ' ברי רום
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים מקסיקניים לקופסת המתכונים שלך, ברי רום פאנץ' עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 2 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 346 קלוריות . מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי ל-Fodmap מגיש 1 . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמשקה. אם יש לכם רום קוקוס, מי סודה, רום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 39% , וזה לא כל כך מעולה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Berry Rum Punch , Rum Punch ו- Rum Punch .

הוראות

1
מערבבים את הפירות המעורבים, רום הקוקוס, הרום הבהיר, הסירופ הפשוט ומיץ הליים בשייקר גדול עם קרח. מנערים במרץ ומוזגים על כוס מלאה בקרח. מלמעלה עם שפריץ של מי סודה ומקשטים בפרוסת תות.
מרכיבים שתצטרך
פחזניות קשת בענןפחזניות קשת בענן
רום קלרום קל
חבילות כל אחת) פירות מעורבים לא ממותקים קפואיםחבילות כל אחת) פירות מעורבים לא ממותקים קפואים
2-1/4 פאונד גבינה שוויצרית, פרוסה2-1/4 פאונד גבינה שוויצרית, פרוסה
מים מוגזיםמים מוגזים
בערך 7 אונקיות (187 גרם) סוכרבערך 7 אונקיות (187 גרם) סוכר
4 פרוסות דקות סלמי קשה, מחוספס4 פרוסות דקות סלמי קשה, מחוספס
16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות16 שרימפס ג'מבו מבושלים, מקולפים ומפותלים, עם זנבות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. Argyle Reserve Pinot Noir עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ארגייל רזרב פינו נואר
ארגייל רזרב פינו נואר
עמק ווילמט ידוע בעיקר בזכות הפינו נואר העשיר שלהם וזה אחד הגדולים והעשירים אי פעם מארגייל! קח את הצבע והריח של ורד גיני, הוסיפו ניחוחות פירות של דובדבן שחור ופרי מריון עם ניחוחות תבלינים של אדמה הפכה וקקאו כהה ואתם רק מתחילים להתקרב למורכבות של היין הזה. "בשל ונדיב, עם גוונים ייחודיים של סגול ועלי כותרת ורד לטעמי הדובדבן והתבלינים, משתהה במרקם משובח. צריך זמן להתמקם. עשרים אחוז מהיין יבוקבק תחת מכסה הברגה. היין שבוקבק מתחת למכסה הברגה קיבל ציון 92 נקודות. הטוב ביותר מ-2007 עד 2012."-Wine Spectator