קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות67
מגזין

פהיטות בקר בגריל

פהיטות בקר בגריל
המתכון בשר בקר בגריל Fajitas יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 802 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו כוסברה, טורטיות קמח, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו פהיטות בקר בגריל, מתכון פהיטות בקר ופלפל בגריל, ו פהיטות הבקר הטובות ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל המרכיבים southwestern spice rub, מעיל את הבשר עם לשפשף אותו היטב משני הצדדים-ולהניח בצד. (או לקרר במשך כמה שעות.).לקלף ולפרוס את הבצלים.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2
הסר את הזרעים מן הפלפלים ופרוסה.מבשלים את הפלפל ואת פרוסות הבצל בשמן זית (מחבת ברזל יצוק מומלץ) עד שהם נבולים מעט.גריל את הבשר מעל להבה בינונית (או מחבת ברזל יצוק על התנור), מרפרף באמצע דרך זמן הבישול, כדי doneness הרצוי. זה בדרך כלל לוקח בערך 7-10 דקות עבור בינוני נדיר.זמני גריל / בישול משתנים.לחמם את הטורטיות על ידי חימום על הגריל או במחבת יבשה על התנור.לאחר מתן מנוחה בשר במשך כ 5 דקות, לחתוך אותו על פני התבואה בפרוסות חצי אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם טורטיות חמות, פלפל ובצל, סלסה, ואת שמנת חמוצה בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1210-inchs(10 אינץ') טורטיות קמח(10 אינץ') טורטיות קמח1חבורהכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אזובית קרקעאזובית קרקע1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון2(חוֹרֶף)מיץ לימון, סחוט טרימיץ לימון, סחוט טרי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצלבצל2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2פלפלים, אני אוהב להשתמש משולב אדום וירוקפלפלים, אני אוהב להשתמש משולב אדום וירוק1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים אגף או 2 קילו סטייקים חצאית או 2 lbs סטייק סינטהסטייקים אגף או 2 קילו סטייקים חצאית או 2 lbs סטייק סינטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קורנית אבקהקורנית אבקה4עגבניות בשלות, זרע וקצוץעגבניות בשלות, זרע וקצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.