קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן כדורי ממתקים

פופקורן כדורי ממתקים
פופקורן ממתקים יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 282 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם חמאה, פופקורן, מרשמלו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו סוכריות תפוח פופקורן כדורי, סוכריות בוטנים פופקורן כדורים, ו נדוש סוכריות פופקורן כדורים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר על אש נמוכה, לשלב את החמאה ומרשמלו. מערבבים עד מרשמלו מתרככים.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים פופקורן וממתקים; מערבבים עד מצופה באופן שווה עם מרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
ממתקיםממתקים
פופקורןפופקורן
3
אפשר להתקרר מספיק כדי לגעת. גריז ידיים עם חמאה וצורה לתוך כדורים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.