קושימומחה
מוכן ב27 שעות
מנות10
ציון בריאות36
מגזין

פייז'ואדה ברזילאית

פייז'ואדה ברזילאית
בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 81%. Brazilian Feijoada, ירקות ברזילאים Feijoada, ו Feijoada הברזילאי (צמחוני) דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
החל מיום קדימה, מניחים את השעועית המיובשת בקערה גדולה ומכסים במים קרים; משרים את השעועית בין לילה במקרר. בקערה נפרדת, להשרות את המלח נרפא בשר במים קרים כדי לכסות לרכך את הבשר, לעשות את זה בן לילה גם אבל לשנות את המים כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את השעועית וcarne seca; לחתוך את הבשר נרפא לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעיל סיר כבד גדול עם שמן ומניחים על אש בינונית. כאשר השמן חם, מוסיפים את חזיר מלח, בצל, שום, פלפל ועלי דפנה. מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות כדי לעבד את שומן החזיר ולרכך את הירקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הקרס, נקניק, צלעות, בקר בקוביות, קרנה סקה ושעועית שחורה. מכסים עם מספיק מים קרים כדי לכסות (כ 21/2 ליטרים). מביאים את הנוזל לרתיחה ולאחר מכן להפחית לחום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים במשך 2 שעות, ערבוב עכשיו ושוב. לרפרף כל קצף שעולה על פני השטח במהלך הבישול ולהוסיף מים נוספים במידת הצורך כדי לשמור על החומרים מכוסים במהלך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
5
לחפור את הקרס חזיר מתוך הסיר, להשליך את הקליפה ואת השומן, לגרוס את הבשר, ולהחזיר את החזיר לסיר. השעועית צריכה להיות ממש עדינה, כאילו היא כמעט מתפוצצת. מחית על 1 כוס השעועית על הצד של הסיר כדי שמנת אותם החוצה. תן את התבשיל מערבבים טוב, לטעום ולבדוק לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
6
כדי לשרת, לצקת חלק מרק שעועית לתוך כוסות שוט או כוסות קטנות, להוסיף קורטוב של רוטב פלפל חריף ולשתות זה נעשה באופן מסורתי כדי לקבל את החיך מוכן עבור feijoada.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים feijoada בקערות רחבות גדולות, מעוטר מקטעים כתומים מלווה ירקות כרוב ואורז לבן.
מרכיבים שתצטרך
8
כדי להכין את הירוקים: לחתוך את הגבעולים הקשים וגבעולים מן הכרוב ולהשליך את כל העלים כי הם חבולים או צהובים. למלא את הכיור עם מים ומלח, המלח עוזר להסיר כל זיהומים. לשטוף את הכרוב ביסודיות כדי להסיר את חצץ, 2 או 3 פעמים, עד המים פועל ברור. יבש ביסודיות. מחסנית כמה עלים להתגלגל לאורך בחבילה, לחתוך אותם סרטים 1 אינץ'. חזור עד שכל העלים הם גרוסים.
מרכיבים שתצטרך
9
להביא סיר גדול של מים מומלחים קל לרתיחה; blanch את הירקות במשך 3 דקות עד רך אבל עדיין ירוק בהיר.
מרכיבים שתצטרך
10
מסננים את הירוקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
11
מחממים מחבת עמוקה גדולה מעל להבה בינונית ומעיל עם השמן.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את השום ואת הטחון במשך 2 דקות כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיף את הירוקים blanched ולזרוק היטב עם שמן ושום.
מרכיבים שתצטרך
14
יוצקים את מרק העוף ומבשלים 5 דקות עד שהירוקים נבלים ומכרזים; הקפידו לא לבשל יתר על המידה. מתבלים במלח ופלפל ומגישים עם הפייג ' ודה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, עגול למעלה או צ'אק, לחתוך לקוביות 2 אינץבשר בקר, עגול למעלה או צ'אק, לחתוך לקוביות 2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)linguica או נקניק צ'וריסו ספרדית, לחתוך לחתיכות 2 אינץlinguica או נקניק צ'וריסו ספרדית, לחתוך לחתיכות 2 אינץ10ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מבושל, להגשהאורז לבן מבושל, להגשה4שיני שוםשיני שום4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריףרוטב חריף2קבוצותכרוב או כרוב ירוק, כ -2 ק כרוב או כרוב ירוק, כ -2 ק " ג10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צב שחור מיובש, הרים דרך ושטףשעועית צב שחור מיובש, הרים דרך ושטף2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2תפוזים, קלופים וחותכים בקטעיםתפוזים, קלופים וחותכים בקטעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר, מופרדות לצלעות בודדותצלעות חזיר, מופרדות לצלעות בודדות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקר מלוח נרפא, כגון קרנה סקה או בשר משומרבקר מלוח נרפא, כגון קרנה סקה או בשר משומר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מלח, חתוך לקוביות 1 אינץחזיר מלח, חתוך לקוביות 1 אינץ1פלפל סראנו, חצויפלפל סראנו, חצוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קותלי חזיר מעושניםקותלי חזיר מעושנים1( חצילים)בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ