קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

פיצה עוף תאילנדי

פיצה עוף תאילנדי
פיצה עוף תאילנדית עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 44 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל 1129 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם קרום פיצה אפוי מראש, נבטי שעועית, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 35%, וזה די רע. נסו פיצה עוף תאילנדי, פיצה עוף תאילנדי, ו פיצה עוף תאילנדי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה קטנה מערבבים יחד את רוטב הבוטנים וחמאת הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים על קרום הפיצה. מסדרים רצועות עוף מעל.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
4
מפזרים על הבצל הירוק והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
5
אופים 8 עד 12 דקות בתנור שחומם מראש, עד שהגבינה נמסה ומבעבעת. למעלה עם נבטי שעועית, גזרי גזר ובוטנים, אם משתמשים. פורסים לטריזים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
בוטניםבוטנים
גזרגזר
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה הם הבחירות המובילות שלי לפיצה. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל
רומבאואר אל דוראדו טווין ריברס זינפנדל
יין זה הוא אדום אודם עם גוון בהיר, ניחוחות של פירות יער אדומים וגרגרי הרים מעורבב עם סוכר חום, טבק ורמז של סגול. על החיך, הוא רחב וצפוף עם טעמים של שזיפים, פטל, ריבת אוכמניות, וניל ופרחים מיובשים. הגימור בונה ומתמשך עוד ועוד.85% זינפנדל, 15% סירה קטנה