קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

פירות מבושלים עם גלידה

פירות מבושלים עם גלידה
פירות מבושלים עם גלידה הוא הר ד ' אובר המגיש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 541 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. אם יש לכם גלידת ונילן, פרמבואז, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפ דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 41%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: גלידת פירות טריים, פירות וגלידה, ו גלידת פירות דרקון.

הוראות

1
מניחים את האננס בסיר בינוני, ואז מוסיפים 2 חצי ליטר פטל, כל האוכמניות, הסוכר ו -3 / 4 כוס מים בסיר ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים ללא כיסוי על אש בינונית-נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם, במשך 5 עד 7 דקות. המיץ יהפוך לסירופ והגרגרים יתבשלו מעט. את האש, מערבבים פנימה את חצי ליטר הפטל הנותר ואת המסגרת, אם רוצים. מניחים בצד עד שהוא חם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים כ -3 / 4 כוס פירות בכל קערה ומעליהם כדור גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.