קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

פסטה ופגיולי השלישי

פסטה ופגיולי השלישי
אם יש לך בערך 45 דקות כדי לבלות במטבח, פסטאן ופגיולי השלישי עשוי להיות מצוין ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון לנסות. למנה העיקרית הזו יש 556 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש שעועית קנליני, אורגנו, שמן זית ופטריות. 2 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 94%, שהוא סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק פסטאן ושעועית כליה בן 30 דקות(פסטאן ופגיולי), מרק פסטאן ושעועית כליה בן 30 דקות(פסטאן ופגיולי), ו מרק פסטאן ושעועית כליה בן 30 דקות(פסטאן ופגיולי).

הוראות

1
מבשלים פסטה בסיר גדול של מים רותחים עד הסוף, בערך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים פסטה, אך שומרים מים לשימוש מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
3
במחבת גדולה על אש בינונית, מחממים שמן ומקפיצים שום, בצל ופטריות עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים אסקרול על גבי ירקות במחבת, ומכסים עד שהאסקרול נבול. מערבבים פנימה רוטב עגבניות ושעועית. מתבלים באורגנו וסוכר, ומלח ופלפל לפי הטעם. מבשלים על אש נמוכה כ - 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירקירק
אסקרולאסקרול
אורגנואורגנו
שעועיתשעועית
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים את הפסטה המבושלת לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
רוטברוטב
6
מערבבים פנימה 1 כוס ממי הפסטה השמורים; מערבבים יותר במידת הצורך כדי להשיג עקביות רצויה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

ניתן לשלב את פסטאן ופגיולי עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויגנאמאג ' יו קיאנטי קלאסיקו מונה ליסה גראן סלציונה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
ויגנאמג ' יו קיאנטי קלאסיקו מונה ליסה גרן סלציון
ויגנאמג ' יו קיאנטי קלאסיקו מונה ליסה גרן סלציון
היין מיוצר רק בשנים העתיקות הטובות ביותר, עם ענבים מאזורי גידול הענבים העיקריים של החווה בדרום מערב. זהו צבע אדום אודם עמוק. הניחוח הוא אינטנסיבי מאוד, מתמשך, עדין, עם רמזים של טבק, אלון וגרגרים. מלא, ארוך, חם פה מרגיש.