קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

פסטרמה רובן

פסטרמה רובן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו את פסטרמה רובן אקאן. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 83 גרם שומן, ובסך הכל 1341 קלוריות. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם רוטב צ'ילי, מלפפון חמוץ שמיר, חתוך איך שאתה אוהב, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשיבולת שועל חתוכה מפלדה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם שיבולת שועל חתוכה מפלדת ג'ינג'ר כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. נסו פסטרמה רובן, כיכר רובן שכבתית, ו כריך רייצ'ל: בן דודו המתוק של רובן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
שלב במעבד מזון את המיונז, רוטב הצ ' ילי, השמנת החמוצה, חזרת, מיץ הלימון, הסוכר, רוטב ווסטרשייר, רוטב חריף, פפריקה מעושנת, חמוצים שמיר ושאלוט עד לערבוב יסודי. לא מעל תערובת, אתה עדיין רוצה לראות קצת מרקם. מתבלים במלח ופלפל. מניחים בצד או מקררים בצנצנת מכוסה עד לזמן ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות
חמוצים שמירחמוצים שמיר
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
חזרתחזרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
1
שלבו מחצית מהרוטב עם הכרוב הכרוב וזרקו.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץכרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ
2
מניחים 1 פרוסת גבינה על חתיכת לחם. עורמים את הבשר גבוה על הגבינה, מעליהם פרוסת גבינה נוספת, חלק מתערובת הכרוב הכרוב וחתיכת הלחם השנייה. חמאה את החלק החיצוני של הכריך.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץכרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מחממים מחבת טפלון עם תחתית כבדה או מחבת מחבת על אש בינונית-נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים את הכריכים, מכסים בקערה חסינת חום ומחבת עד להזהבה ודביקה באמצע, 3 עד 4 דקות. הופכים, מכסים ומניחים לבשל עד להזהבה מסביב, עוד 3 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מגישים את ההלבשה הנוספת בצד.
6
הערת קוק: אני אוהב לקבל חתיכת פסטרמה שלמה, לא חתוכה, מפומארה בשיקגו. אם יש לכם מעדנייה אהובה, נסו להשיג נתח שלם ולחתוך אותה בעצמכם; הבשר יישאר נחמד ורך ותוכלו לערבב את הקליפה מהקצה החתוך עם האמצע הבשרני יותר. אתה תתאהב בפסטרמה שוב.
מרכיבים שתצטרך
פסטרמהפסטרמה
נביחהנביחה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק1מלפפון חמוץ, קצוץמלפפון חמוץ, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק8פרוסותלחם שיפון שישלחם שיפון שיש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה מלוחה, מרוככתחמאה מלוחה, מרוככת3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב כבוש, סחוט של לחות עודפתכרוב כבוש, סחוט של לחות עודפת1שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטרמה, מגולח או לחתוך איך אתה אוהב את זהפסטרמה, מגולח או לחתוך איך אתה אוהב את זה2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק8פרוסותשוויצרישוויצרי2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר