קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 15 דק.
מנות9
ציון בריאות29
מגזין

צ'ילי בקערות לחם

צ'ילי בקערות לחם
ניתן להכין את המתכון של צ'ילי בקערות לחם תוך כ-7 שעות ו-15 דקות . מתכון זה מכיל 9 מנות עם 366 קלוריות , 19 גרם חלבון ו -5 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שמנת, פלפל, בזיליקום ופלפל. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור הסופרבול . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 58% , וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו קערות לחם צ'ילי ברביקיו , קערות צ'ילי קציר וקערות שרימפס צ'ילי ליים .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת מערבבים את הקמח, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
הוסף בשר בקבוצות; לזרוק למעיל. במחבת גדולה משחימים בשר בשמן בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
העבר ל-5 qt. בישול איטי עם כף מחוררת. מערבבים פנימה בצל, פלפלים, עגבניות, שעועית, רוטב עגבניות ותבלינים. מכסים ומבשלים על נמוך 7-8 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
4
חותכים עליונים מגלילים; חללו בזהירות את החצאים התחתונים. כף כ-1 כוס צ'ילי לתוך כל גליל.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
5
מקשטים בשמנת חמוצה, בצל ופלפל אדום אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)each beef stew meat, boneless skinless chicken breast and boneless pork, cut into cubeseach beef stew meat, boneless skinless chicken breast and boneless pork, cut into cubes425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)can navy beans or great northern beans, rinsed and drainedcan navy beans or great northern beans, rinsed and drained454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול לקוביות עגבניות, סחוטיכול לקוביות עגבניות, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9ריבס, קצוץ טרי או קפואSour cream, chopped green onions and sweet red pepper, optionalSour cream, chopped green onions and sweet red pepper, optional9largesלחמניות קשותלחמניות קשות

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava
Juve Y Camps Brut Nature Reserva de la Familia Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסק לבן בוגר, לחם קלוי ותה ירוק עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. טעמים אלה עשירים ורחבים באותה מידה בחך. הפרופיל הטרי שלו הופך אותו להתאמה מושלמת לפטה, פירות ים, טאפאס, פאייה, עופות בגריל או בשרים מבושלים.