קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

צ'ילי ארגנטינאי עם צ'ימיצ' ורי

צ'ילי ארגנטינאי עם צ'ימיצ' ורי
המתכון צ'ילי ארגנטינאי עם צ'ימיצ' ורי מוכן תוך כ 50 דקות, והוא בהחלט סופר חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון דרום אמריקאי. מנה אחת מכילה 841 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 63 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. לך לחנות ותביא שאלוט, אורגנו, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו צ'ימיצ' ורי ארגנטינאי, צ'ימיצ' ורי-רוטב פטרוזיליה ארגנטינאי –, ו מתכון רוטב צ'ימיצ' ורי ארגנטינאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר כבד או תנור הולנדי על חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיף את שמן זית כתית, סיבוב של המחבת, ואת הבשר והחום עד פריך, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הצ 'וריסו ומעבדים קצת את השומן, ואז מוסיפים את הבצל, שום וצ' ילי ומתבלים במלח והרבה פלפל שחור, לפי הטעם. מבשלים 5 עד 6 דקות יותר כדי לרכך את הבצל, ולאחר מכן להוסיף את אורגנו, פפריקה, אבקת צ ' ילי. לאחר הבצל רך להוסיף את רסק עגבניות ומערבבים במשך 1 דקה. מערבבים במלאי, מנמיכים את החום, ומבשלים במשך כמה דקות כדי לשלב את הטעמים. יכול להיות מקורר ומקורר לארוחת איפור מראש וחומם על חום בינוני-נמוך עם קצת מרק נוסף או מים כדי לשחזר. הצ ' ילי גם קופא היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
צ ' וריסוצ ' וריסו
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
מלאימלאי
מיםמים
מלחמלח
4
שים את עשבי תיבול, שאלוט, שום, מלח ופלפל, כדי לטעום, חומץ ושמן בקערת מעבד מזון. דופק-תהליך עד קצוץ דק אבל עדיין רוטב רופף. רוטב יכול להיעשות טרי או בקירור במשך כמה ימים במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שאלותשאלות
חומץחומץ
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
5
מעבירים את הצ 'ילי החריף לקערות הגשה ומעליהם רוטב צ 'ימיצ' ורי.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מגישים עם הרבה לחם חם פריך. אתה יכול גם העליון עם קצוץ דק עגבניות seeded, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הקרקע arbol או אבקת צ'ילי אנצ' ו, מעט מוקף דקליםהקרקע arbol או אבקת צ'ילי אנצ' ו, מעט מוקף דקלים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו בסגנון ספרדי, מעטפת הוסרה וקצוץ או התפורר (מומלץ: Cochons Gaspar או Trois Petit)צ'וריסו בסגנון ספרדי, מעטפת הוסרה וקצוץ או התפורר (מומלץ: Cochons Gaspar או Trois Petit)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעשבי תיבול ארוזים, קצוץ גס, כולל כל תערובת של: פטרוזיליה, טימין, רוזמרין, אורגנו, בזיליקום או עלי כוסברהעשבי תיבול ארוזים, קצוץ גס, כולל כל תערובת של: פטרוזיליה, טימין, רוזמרין, אורגנו, בזיליקום או עלי כוסברה4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם חם פריך, להגשהלחם חם פריך, להגשה1ציפורן גדולהשום, מגורד או קצוץ דקשום, מגורד או קצוץ דק4ציפורן גדולהשום, פרוס דק מאודשום, פרוס דק מאוד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אדמה רזה sirloin, טפיחה יבשהאדמה רזה sirloin, טפיחה יבשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל שמן זית כתית אקסטרהעל שמן זית כתית אקסטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1sprigאורגנו קצוץ טרי, עלים קצוצים או 1 כפית מיובשת, דל 1/3 דקליםאורגנו קצוץ טרי, עלים קצוצים או 1 כפית מיובשת, דל 1/3 דקלים2smallsפלפלים צ'ילה, אדום רצוי, פרוס דק מאודפלפלים צ'ילה, אדום רצוי, פרוס דק מאוד3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2largesשאלוט או 1 בצל קטן, קצוץשאלוט או 1 בצל קטן, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה מעושנת, דקל מעט מעומעםפפריקה מתוקה מעושנת, דקל מעט מעומעם2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Marques de Caceres קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.