קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צדפות הדר עם אפונה בקלף

צדפות הדר עם אפונה בקלף
צדפות הדר עם אפונה בקלף דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 40 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך אבקת קארי, מלח, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. נסו צדפות בקלף, צדפות בקלף עם שומר, עגבניות וזיתים, ו דגים בקלף עם הפחתת הדרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה בינונית. לזרוק היטב, ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים 4 (15 x 14 אינץ') חתיכות של נייר קלף; מקפלים כל אחד חצי לרוחב, מתקפל בחוזקה, לקצץ לצורת לב. לפתוח לבבות, ולמקם על סדינים אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מניחים 1/2 תערובת צדפות על כל לב קלף, ליד הקפלים; מסדרים אפונה הצמד סוכר סביב תערובת צדפות. מקפלים על מחצית הנותרים של כל לב קלף. החל עם קצה מעוגל, קפלים וקצוות crimp של קלף יחד כדי להפוך חותם; טוויסט מסתיים בחוזקה לאטום.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
צדפותצדפות
5
אופים ב 400 במשך 10 דקות או עד נפוח משחימים קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים על צלחות הגשה בודדות, לחתוך פתוח; לשרת מיד.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.