קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צדפות צלויות עם זעפרן קוסקוס

צדפות צלויות עם זעפרן קוסקוס
צדפות צלויות עם זעפרן קוסקוס דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם גזר, סלרי, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צדפות ברביקיו חזירונים, קישואים וזעפרן וישיסואז עם צדפות, ו צדפות במרק זעפרן-טרגון.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה; מערבבים היטב. מסדרים צדפות בשכבה אחת בתבשיל 1 1/2 ליטר; כף על 6 כפות תערובת קטשופ על צדפות. כיסוי וצינה 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים מים ו-7 המרכיבים הבאים (מים דרך פלפל) בסיר בינוני, ומביאים לרתיחה; מערבבים בהדרגה בקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
פלפלפלפל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום; לכסות ולתת לעמוד 5 דקות.
4
להוסיף שמן, ו fluff עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
לחשוף צדפות, ו broil 6 דקות בכל צד או עד הסוף. תערובת קוסקוס כפית על צלחות בודדות; העליון עם צדפות, טפטוף עם תערובת קטשופ הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
צדפותצדפות
קטשופקטשופ
6
מקשטים עם פרוסות פירות טריים ופטרוזיליה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות פירותפרוסות פירות
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרת מוכנהחזרת מוכנה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שזיפיםרוטב שזיפים0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)16 צדפות ים גדולות (אודות16 צדפות ים גדולות (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.