קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות2
מגזין

ציפוי קרם חמאה מרשמלו רך

ציפוי קרם חמאה מרשמלו רך
צריך ציפוי פסקטריאני ללא גלוטן? ציפוי קרם חמאה מרשמלו רך יכול להיות מתכון עצום לנסות. אם אתה מנסו לאכול בריא יותר, להיות מודע לכך כי מתכון זה מכסה 3% מהצרכים היומיים שלך של ויטמינים ומינרלים נחשב לא כל כך בריא. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 943 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 93 גרם שומן. זה עולה $1.1 למנה-- אנחנו מוצאים את זה במחיר סביר. מתכון זה מ www.myrecipes.com דורש מוך מרשמלו, סוכר קונדיטור, חמאה וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ציפוי קרם חמאה מרשמלו רך, ציפוי חמאה רכה, ו ציפוי קרם חמאה פלומתי וגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
התחל על ידי השארת החמאה החוצה לבוא לטמפרטורת חדר. אין להמיס את החמאה במיקרוגל, שכן זה יפריד את השמנים והשומנים בחמאה ויוביל קרם חמאה עם מרקם דומה גבינת קוטג'.
מרכיבים שתצטרך
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
קרם את החמאה עד שהיא קלה ורכה. ואז להתחיל להוסיף את אבקת הסוכר כפית בכל פעם. כמות אבקת הסוכר שכתבתי למעלה היא רק הצעה. לא הרבה סוכר נדרש מאז מוך המרשמלו הוא מתוק מאוד. אתה תמיד יכול להוסיף יותר סוכר אחרי שאתה כבר מעורב בכל דבר.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
3
מערבבים במיכל כולו של מוך מרשמלו. שמור ערבוב עד שהכל משולב.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
4
הוסיפו את התמציות והתבלינים האהובים עליכם. ציפוי זה הוא סופר תכליתי.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
ציפויציפוי
5
האהוב עליי הוא תמצית מנטה אשר נותן טעם קל ומרענן את הציפוי הרך.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
ציפויציפוי
6
בהתאם לשימוש שלך עבור ציפוי זה, ייתכן שתרצה להוסיף קצת חלב לתוך הציפוי כדי לדלל אותו. שמתי לב שהציפוי יכול להיות בצד העבה ללא החלב. אכפת להוסיף רק כמה טיפות של חלב בכל פעם, כי אתה לא רוצה בלגן gloopy כי הוא דק מדי כדי פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
חלבחלב