קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

צלעות חזיר בסגנון איטלקי, בזיליקום ושום

צלעות חזיר בסגנון איטלקי, בזיליקום ושום
בזיליקום & צלעות חזיר בסגנון איטלקי שום יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. אם יש לך סלט ירקות, בצל, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קטיפה אדומה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר בסגנון איטלקי, לא את צלעות החזיר האיטלקיות של אמא שלך., ו בזיליקום - שום שפשף צלעות חזיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.