קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר סוואנה ואורז

צלעות חזיר סוואנה ואורז
צלעות חזיר סוואנה ואורז נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 288 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר חום, בצל, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. וזה לא כל כך מצוין. נסו אורז אדום סוואנה, אורז אדום סוואנה, ו הטוב ביותר של אורז אדום סוואנה הטוב ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים צלעות חזיר בשמן חם במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה 4 דקות בכל צד או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר חזיר ממחבת.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בצל מטוגן וסלרי במחבת מעל חום בינוני גבוה 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
ניקוז, במידת צורך. מערבבים ברוטב עגבניות ו 5 החומרים הבאים; העליון עם חזיר, ולהביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום, ומבשלים תערובת במשך 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
חזירחזיר

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.