קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
מגזין

קאפקייקס קטיפה אדומה עם תערובת אפייה של Truvia®

קאפקייקס קטיפה אדומה עם תערובת אפייה של Truvia®
המתכון של קאפקייקס קטיפה אדומה עם תערובת אפייה של Truvia® יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ -45 דקות . תמורת 64 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 5 גרם חלבון , 6 גרם שומן , ובסך הכל 151 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חומץ, תערובת אפייה, מלח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם ליום האהבה . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 22% , וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פאי דלעת עם תערובת אפייה של Truvia® , קאפקייקס קטיפה אדומה עם ציפוי שוקולד לבן {Red Velvet Week} , וקאפקייקס Red Velvet Cheesecake {Red Velvet Week} .

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מערבבים קמח, קקאו, סודה לשתייה ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מערבבים שמן, רסק תפוחים ותערובת אפייה של Truvia® בקערת ערבוב גדולה נפרדת. מערבבים פנימה ביצים. מוסיפים בזהירות צבע מאכל אדום ווניל תוך כדי ערבוב במהירות נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
דבש הדריםדבש הדרים
סטיביהסטיביה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
מערבבים את החמאה והחומץ. לאחר מכן מוסיפים מחצית מתערובת הקמח וחצי מתערובת החמאה לתערובת השמן בכל פעם ומערבבים רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
5
ממלאים כוסות נייר מרופדות או משומנות ל-3/4 מלאות בבלילה.
6
אופים 20 דקות או עד שקיסם הננעץ בקאפקייקס יוצא נקי.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1
מערבבים גבינת שמנת ותערובת אפייה של Truvia® במהירות נמוכה למשך דקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
סטיביהסטיביה
2
מוסיפים את הווניל ומערבבים עוד דקה במהירות נמוכה עד בינונית או עד לקבלת קרם וחלק.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
3
הוסף 1 כפית חלב, אם תרצה, לקבלת עקביות מריחה דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
מקפיאים את הקאפקייקס שהתקררו.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים

מרכיבים

2446 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת אפייה של Truvia® תערובת אפייה של Truvia®406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת אפייה של Truvia® תערובת אפייה של Truvia®21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)438אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח עוגהקמח עוגה2246 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3ביציםביצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת מופחתת שומןגבינת שמנת מופחתת שומן11 קילו קישואים,חלב (אופציונלי)חלב (אופציונלי)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבע מאכל אדום (ראה הערה)צבע מאכל אדום (ראה הערה)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור קאפקייק קטיפה אדומה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.