קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קארי בקר דרום אפריקאי

קארי בקר דרום אפריקאי
המתכון קארי בקר דרום אפריקה מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון אפריקאי. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם צ'אטני מנגו, צ' ילי jalapeño, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו אבקת קארי Bo-Kaap Cape Malay-תערובת תבלינים דרום אפריקאית, קארי פירות ים Cape Malay ו ספארי מזון דרום אפריקאי במסעדת Gold, ו קארי בקר אפריקאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף בשר בקר, לטפוח יבש, לחתוך לחתיכות 1 אינץ'. במחבת 5-6 ליטר, לשלב בשר בקר, בצל, ומים כוס 1. מכסים ומביאים לרתיחה מעל חום גבוה; להפחית את החום ומבשלים 30 דקות. לחשוף, להפוך חום גבוה, ומערבבים לעתים קרובות עד מתאדה נוזל בשר בצל הם השחמה קלות, 5 עד 7 דקות. כפית החוצה ולהשליך כל שומן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים למחבת את אבקת קארי, זרעי חרדל, שום וכורכום; מערבבים עד התבלינים הם ריחניים יותר, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק, עגבניות, צ 'ילי וג' ינג ' ר; מערבבים כדי חתיכות משחי חינם. חזור לרתיחה, לכסות, להפחית את החום, ומבשלים עד הבשר הוא רך מאוד כאשר פירסינג, 2 עד 2 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
שים בננה, צ ' אטני, קוקוס, ורוטב יוגורט מלפפון כל אחד בקערות קטנות נפרדות.
מרכיבים שתצטרך
5
מצקת בשר קארי על אורז על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בננה, צ ' אטני, קוקוס, רוטב יוגורט מלפפון, ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היינות של משפחת האדם עם פינוטאג ' של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
יינות משפחת MAN Pinotage
יינות משפחת MAN Pinotage
תערובת של 86% פינו, 12% שיראז ו -2% Viognier.מלא עם טעמים אדומים ברי מלא, נגיעות של קינמון ותבלינים אגוז מוסקט, טאנינים רכים, יין זה צריך להתאים היטב עם רוב הבשר האדום או עופות. טעמים פירות מתוקים של Pinotage להפוך אותו התאמה אידיאלית עבור קארי מתובל. סגנון מודרני של פינו. מגישים בטמפרטורת חדר מגניב.