קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

קארי עוף כלכותה

קארי עוף כלכותה
מתכון קארי עוף בכלכותה יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 1011 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. מתכון זה מsaveur יש 8 אוהדים. לך לחנות ותביא דומדמניות, כוסברה, עגבניה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. מתכונים דומים: סלט עוף בכלכותה מבית סטיינבק, לובסטר כלכותה ברוטב תרד ויוגורט, ו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ).

מרכיבים

1בננה, קלופים וחתוכים לקוביותבננה, קלופים וחתוכים לקוביות2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1קטןגזר, קלוף, גזוז, ו מרובעים לרוחבגזר, קלוף, גזוז, ו מרובעים לרוחב1צלעסלרי, חצייה לרבעיםסלרי, חצייה לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מאודה, חםאורז לבן מאודה, חם2פרוסותמלפפון זרע, חצוימלפפון זרע, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניותדומדמניות4(חוֹרֶף)אבקת קארי חם madrasאבקת קארי חם madras796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4sprigsכוסברה טרייהכוסברה טרייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים4ביצים מבושלות היטב, קלופות וחצאיותביצים מבושלות היטב, קלופות וחצאיות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכלכותה צ'אטני של סוחר ויק או צ' אטני מבוסס פירות אחריםכלכותה צ'אטני של סוחר ויק או צ' אטני מבוסס פירות אחרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמניות צלויים ללא מלחגרעיני חמניות צלויים ללא מלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לבן טחון טרימלח ופלפל לבן טחון טרי1קילוגרםחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, פרוס ל1⁄2 חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, פרוס ל1⁄2 " - חתיכות עבות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק1קטןעגבניות, קורד וקוביותעגבניות, קורד וקוביות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס משומר לא ממותקחלב קוקוס משומר לא ממותק1קטןבצל צהוב, קלופים לרבעים לאורכובצל צהוב, קלופים לרבעים לאורכו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקChowchowChowchow

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.