קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

קארי תאילנדי

קארי תאילנדי
קארי תאילנדי עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 76 גרם של שומן, וסך הכל 952 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם צ'ילי עין של ציפור תאילנדית, מקלות קינמון, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חלב קוקוס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים בריאות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: ברצינות אסיה: קארי תאילנדי, חלק ראשון: לובסטר ברוטב קארי צהוב, תאילנדי Place Phad תאילנדי עוף תאילנדי חם, ו תוספת דביקה צלעות ברביקיו תאילנדי w / רוטב ברביקיו בוטנים + סלט ג'ינג'ר תאילנדי מתוק.

מרכיבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.