קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות79
מגזין

קארי תפוחי אדמה

קארי תפוחי אדמה
צריך ללא גלוטן, מזון ידידותי, ומנה עיקרית טבעונית? קארי תפוחי אדמה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 1479 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמן, מלח, אפונה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, קארי Mochai תפוחי אדמה / Urulaikizhangu Mochai קארה קארי, ו קארי תפוחי אדמה עבור מסאלה דוסה, איך לעשות מילוי תפוחי אדמה עבור dosa (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. לורנץ V לשיר גרונר Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
זר פירות אטרקטיבי מאוד מניב ניחוחות תפוח, אפרסק והדר יחד עם spiciness Veltliner טיפוסי ומגע של פלפל לבן. החיך הרך והעסיסי נתמך על ידי חומציות עדינה. זה שר על החיך!