קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות33
מגזין

קבובי טונה ועגבניות

קבובי טונה ועגבניות
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, קוביות טונאן ועגבניות עשויות להיות מתכון סופר נטול גלוטן, חלב ופסקטרי שכדאי לנסות. מתכון זה מכיל 2 מנות עם 258 קלוריות , 30 גרם חלבון ו -13 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 27% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לך פטריות, כמון טחון, פלפל קאיין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 70% , וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: קוביות טונה , קבוב טבעוני טונה וקבוב טונה מפולפל .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את 10 המרכיבים הראשונים; להוסיף טונה. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. על שני שיפודי מתכת או עץ ספוגים משחילים לסירוגין טונה וירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
3
בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים טונה, מכוסה, או צולים 4 אינץ' מהאש במשך 12-16 דקות עבור מדיום-רייר או עד שהוא ורוד מעט במרכז, הופכים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

מרכיבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות את האחוזת דונום עמק הנהר הרוסי פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-67 דולר לבקבוק.
אחוזת דונום עמק הנהר הרוסי פינו נואר
אחוזת דונום עמק הנהר הרוסי פינו נואר
הפינו נואר הזה מציג ניחוחות שופעים ועזים של פירות שחורים בשלים, כולל דובדבן, שזיף ופטל, באף מורכב ומרוכז. היין חלק ומרקם עשיר, מציע עומק רב של טעמי דובדבן שחור, פירות יער וקולה עם תווים של מינרלים ותבלינים בסיומת בהירה ועמידה לאורך זמן.