קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

קולה צף

קולה צף
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. רק כמה אנשים באמת אהבו את צלחת הקג'ון הזאת. אם יש לכם תמצית ונילן, גלידת אדווה פאדג', דובדבני מרשינו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כפית בלתי ניתן לשיפור של 7%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צף גלידת דובדבן בורבון-קולן, פולו א לה קוקה קולה (עוף מטוגן עם משקה קולה), ו עוגת קולה שוקולד עם ציפוי קולה.

הוראות

1
בקנקן שלבו קולה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
קולהקולה
2
מניחים שתי כפות גלידה בכל אחת מארבע כוסות צוננות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
יוצקים קולה על גלידה; למעלה עם קצפת אם רוצים ודובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
קולהקולה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

קייג ' ון עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוזסלין ואלברינו. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים יותר ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.