קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות9
ציון בריאות6
מגזין

קונכיות הים של קווין

קונכיות הים של קווין
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם חמאה, חצי שמנת, פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קווין הוא אלו גובי, הבשר המשומר הטוב ביותר של קווין, ו מרק הדלעת של קווין מהגרנד קניון.

הוראות

1
ממלאים סיר במים, מביאים לרתיחה, ומפחיתים את החום לרתיחה. מבשלים את השרימפס במים רותחים עד שהם הופכים ורודים ואטומים, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים את השרימפס, וחותכים לחצי; מערבבים את השרימפס, שמנת חמוצה, וגבינה שוויצרית בקערה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). גריז קל צלחת אפייה 9x12 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את קליפות הפסטה, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 13 דקות. בעדינות להסיר את הפגזים עם כפית מחוררת. דברים 18 פגזים עם כ 1 1/2 כף של תערובת שרימפס, למקם אותם בתבנית אפייה מוכנה, ואז לכסות כל פגז ממולא עם פגז אחר כדי לצרף את המילוי.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תבנית אפייהתבנית אפייה
סירסיר
5
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית. מבשלים ומערבבים את הפטריות ואת הבצל הירוק עד שהפטריות לוותר על המיץ שלהם, על 3 דקות. מערבבים בקמח, יין לבן, מלח, פלפל, וחצי שמנת. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד מעובה וחלק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
יין לבןיין לבן
פטריותפטריות
חמאהחמאה
פלפלפלפל
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים את הרוטב על פגזים ממולאים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות ממולאותקונכיות ממולאות
רוטברוטב
7
מפזרים את החלק העליון עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
8
אופים בתנור שחומם מראש עד שהגבינה נמסה והחל להשחים והרוטב מבעבע, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מנופהקמח לכל מטרה, מנופה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת36jumbos1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן טריה וגרוסהגבינת פרמזן טריה וגרוסה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה