קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםסלט
מגזין

קינואה וסלט שרימפס

קינואה וסלט שרימפס
קינואה וסלט שרימפס נטול גלוטן,, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 260 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך גבינת פטה אתנוס, פלפלים, זיתים קלמטן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב קינואה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קינואה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-21 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו סלט קינואה חסילונים, שרימפס וסלט קינואה, ו סלט תרד וקינואה עם שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוק קינואה לפי ההוראות על החבילה; כפית לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
בואו לעמוד 5 דקות.
3
מערבבים בכל שאר החומרים למעט ירקות סלט.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
4
מוסיפים ירקות סלט; מערבבים בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.