קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

קיש בייקון וגבינה

קיש בייקון וגבינה
בייקון & גבינה קיש יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 811 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 67 גר' של שומן. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו בייקון, אבקת חרדל, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במעטפת העוגה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות בצק סוכר ותבלינים כקינוח. נסו גבינה וקיש בייקון, קיש בייקון וגבינה קל, ו גבינה ללא ביצים וקיש בייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הסופר של שאטו בלוויו בורדו עם ציון של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.