קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

קפה בננות פוסטר

קפה בננות פוסטר
צריך קינוח ללא גלוטן? קפה בננות פוסטר יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה 780 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך ליקר בננה, אגוז מוסקט טחון, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: בננות פוסטר עוגת קפה, בננות מטפחות עוגת קפה הפוכה, ו בננות פוסטר (Flambé בננות).

הוראות

1
במחבת סאוט בינונית עד גבוהה, מוסיפים חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
תן להמיס ואז להוסיף בננות.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
3
לטגן 1 דקה בכל צד, ולהסיר מחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
באותו מחבת, מוסיפים סוכר, ליקר בננה, רום כהה וליקר אספרסו.
מרכיבים שתצטרך
ליקר בננהליקר בננה
ליקרליקר
אספרסואספרסו
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בואו להתבשל במשך 2 דקות להטות מחבת לצד כדי להצית אלכוהול מתאדה במחבת. כאשר הלהבה נכבית, מוסיפים מיץ תפוזים, קינמון ואגוז מוסקט. מבשלים במשך 3 עד 5 דקות או עד עקביות הרצוי מושגת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קינמוןקינמון
אלכוהולאלכוהול
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים בננות בחזרה למחבת ורוטב מצקת על בננות במשך 1 דקה מעיל. כדי לשרת, מקום 1 בננה חצי ב 4 קערות ארוכות עם סקופים של גלידת וניל. רוטב כפית באופן שווה על 4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
גלידת ונילגלידת וניל
בננהבננה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
מחבתמחבת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות אלברינו נבואן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.