קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

קרוסטיני עם פול וריקוטה סלטה

קרוסטיני עם פול וריקוטה סלטה
Crostini עם פול ו Ricotta Salatan הוא צמחוני ומספק כ 1 מנות. מתאבן זה יש 3324 קלוריות, 132 גרם חלבון ו 80 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. לכו לחנות ותרימו מלח ופלפל, קורנית עוזבת, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 89%. נסו קרוסטיני עם פול וריקוטה סלטה, בצל מקורמל, תרד, פלפל אדום קלוי וריקוטה סלטה קרוסטיני, ו Favan And Ricotta Crostini (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Brancaia קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
Brancaia Chiant Classico Riserva
Brancaia Chiant Classico Riserva
זה קיאנטי Classico Riserva מראה ניחוחות פירות טרופיים ושחורים, עם הערות של אגוז ושקד על החיך. היין בעל הגפן הסנג ' ובזי המשובח ביותר מבין שניים מכרמי האחוזה שלנו, אחוזת ברנקאיה וכרם פופי, בעל צבע אדום-אודם צפוף וגימור ארומטי וארוך.תערובת: 80% סנג ' ובזה, 20% מרלו