קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות12
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו הטוב ביותר

רוטב ברביקיו הטוב ביותר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו הטוב ביותר. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 85 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. זה מושלם עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו עשן נוזלי, חמאה, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 7 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.