קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות14
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו משמש סוכר נמוך

רוטב ברביקיו משמש סוכר נמוך
רוטב ברביקיו משמש סוכר נמוך נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 29 קלוריות. והוא יספק כ 14 מנות. זה מושלם עבור יום האב. אם יש לכם פרטנית splenda, פלפל, רוטב חריף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו רוטב ברביקיו משמש, רוטב ברביקיו סוכר חום, ו רוטב ברביקיו סוכר חום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק) עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah