קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו קנזס סיטי

רוטב ברביקיו קנזס סיטי
רוטב ברביקיו קנזס סיטי עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 33 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו רוטב, והוא נעשה בסביבה 15 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. גשו לסופר וקנו דבשה, פלפל, שיני שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. , וזה לא כל כך סופר. נסו רוטב ברביקיו קנזס סיטי, רוטב ברביקיו קנזס סיטי, ו רוטב ברביקיו קנזס סיטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castoro Cellars ן יין זינפנדל. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.