קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו קנזס סיטי

רוטב ברביקיו קנזס סיטי
המתכון רוטב ברביקיו קנזס סיטי מוכן תוך כ 40 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ברביקיו. לרוטב הזה יש 130 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם קאיין, מיץ תפוחים, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. 296 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו רוטב ברביקיו קנזס סיטי, רוטב ברביקיו קנזס סיטי, ו רוטב ברביקיו קנזס סיטי.

הוראות

1
מחממים את החמאה בסיר על אש בינונית במשך 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את הבצל ואת sauté עד שהוא מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיף את השום ואת sauté לעוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
יוצקים את שאר החומרים ומערבבים היטב לשלב. מבשלים לאט במשך לפחות 30 דקות, ועד 2 שעות.
5
התאם את רמות החום והמלח עם קאיין ומלח ממש לפני שאתה מתכנן להשתמש ברוטב זה, וזה נהדר על צלעות, כתף עוף חזיר.
מרכיבים שתצטרך
כתף חזירכתף חזיר
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
צלעותצלעות
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

Zinfandel and rosé Wine are my top picks for Barbecue. A rosé is refreshing in hot temperatures and complements sweet and spicy sauces and rubs. Zinfandel is a classic red wine choice for barbecue, especially for pork ribs and beef brisket. The The Prisoner Wine Company Saldo Zinfandel ( half-bottle) with a 4.9 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 23 dollars per bottle.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah