קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב שינקן נ' בצל

רוטב שינקן נ' בצל
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני רוטב, אז נסו את רוטב הנקניק בצל. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 457 קלוריות , 28 גרם חלבון ו -32 גרם שומן כל אחת. תמורת 64 סנט למנה , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . גשו לסופר וקנו פלפל, מים, חלב ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 45% . הציון הזה מוצק. נסו Fagots עם רוטב בצל (קציצות חזיר בסגנון וולשי עם רוטב בצל) , Fagots עם רוטב בצל (קציצות חזיר בסגנון וולשי עם רוטב בצל) ורוטב חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, חזיר חום בשמן; להסיר ולשמור על חום. באותה מחבת מטגנים בצל עד לריכוך. מערבבים פנימה את הקמח, המלח והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים בהדרגה חלב ומים. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות חזיר עבות (בערךפרוסות חזיר עבות (בערך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מגישים עם בשר חזיר ופירה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)