קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

ריזוטו אורז חום עם דלעת

ריזוטו אורז חום עם דלעת
ריזוטו אורז חום עם דלעת עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לתוספת. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.47 דולר למנה. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם שיני שום, שמן זית, מרק ירקות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ריזוטו אורז חום עם דלעת, ריזוטו דלעת אורז חום, ו ריזוטו זעפרן אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן).

הוראות

1
הביאו מרק ומים לרתיחה בסיר בינוני (לא להרתיח). שמור על חום על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
להוסיף שאלוט; לבשל 1 דקה או עד שהם רכים, תוך בחישה מתמדת.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
4
מוסיפים פטריות ושום; מבשלים 3 דקות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
5
להוסיף יין; לבשל 1 דקה או עד נוזל התאדה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
6
מוסיפים אורז; מבשלים במשך 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימה 1 כוס תערובת מרק; מבשלים 6 דקות או עד שנוזל כמעט נספג תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
7
מוסיפים את המרק שנותר, 1/2 כוס בכל פעם, תוך ערבוב מתמיד עד שכל מנת מרק נספגת לפני הוספת הבא (כ-55 דקות בסך הכל). מערבבים פנימה דלעת במהלך 15 הדקות האחרונות של זמן הבישול. מערבבים גבינה ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
גבינהגבינה
מרקמרק

מרכיבים

2(חוֹרֶף)קצוץ טרי או 2 כפיות בזיליקום מיובשקצוץ טרי או 2 כפיות בזיליקום מיובש0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקArborio חום לא מבושל או אורז קצר דגנים אחריםArborio חום לא מבושל או אורז קצר דגנים אחרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה שנקבעה מראש פטריות קרמיניחבילה שנקבעה מראש פטריות קרמיני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ טרי או 1 כפית אורגנו מיובשקצוץ טרי או 1 כפית אורגנו מיובש28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)מרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את מונטה ברנרדי סאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -44 דולר לבקבוק.
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
רובי אדום במראה. הניחוחות אופייניים לזנים: אלגנטי, פירותי, פטל שחור, דובדבן, סגול, ותווים מינרלייםיבש, חם, רך למדי על החיך. טעים, טרי ומעט טאני בגימור אינטנסיבי וארוך.